Cserélni kellett a Kishegyesi út borítását, a kő 111 ezer, a cementmakadám 98 ezer pengőbe került. A városi tanács azt a határozatot hozta, hogy amennyiben …
BEZÁR
Közösségi média
BEZÁR
Cserélni kellett a Kishegyesi út borítását, a kő 111 ezer, a cementmakadám 98 ezer pengőbe került. A városi tanács azt a határozatot hozta, hogy amennyiben …
Az Elnöki Tanács új rendelete a korábbi államosítás túlkapásait volt hivatott visszafogni, de tartottak tőle, hogy a 8-12 vagy még ennél is több lakószobás épületeket …
„A magyarság iránti igaz szeretettel és jóakarattal adom át az ideiglenes lajstromot a nyilvánosságnak, abban a reményben, hogy a gyűjteményhez fűződő óhajtás teljesedni fog és …
Már a nagyközönség is utazhat közúti vasúton, Debrecent és Hajdúnánást vasúttal kötötték össze, két sajtóperben hozott ítéletet a bíróság. – Budapesti Hírlap, 1884. október 28.
A debreceni szerkesztőségeket a délelőtti óráktól fogva valósággal ostromolta a közönség, azt akarták tudni, hogy a városi küldöttség mit ért el az egyetem ügyében a …
Debrecen és Miskolc is arról akarta meggyőzni az ország vezetését, hogy Tiszadob helyett Polgáron épüljön ki a két város közötti összeköttetés. – Nyírvidék, 1928. október …
Követendő példaként emlegették a kivitelező és beruházó kollaborációját. A jó csapatmunkának köszönhetően határidőn belül készültek el. – Hajdú-bihari Napló, 1966. október 25.
Attól tartottak, hogy „az ipartörvénybe ütköző tömeges és gyors eladásra ingerlő” árusítást szeretne a budapesti kereskedő. – Nyírvidék, 1925. október 21.
Sportlehetőséget, valamint a rendőri és katonai állomány kiképzésének biztosítását várták az intézménytől. – Hajdú-bihari Napló, 1978. október 20.
„Ez a kitüntetés az üzem összes dolgozóját érintette, és ez annak a bizonyítéka, hogy a püspökladányi fatelítő NV dolgozói megértették és magukévá tették Pártunk célkitűzését” …
Website Designed & Bulit by Erneszt Etemez | debreciner.hu © 2024- All Rights Reserved