Úgy tűnik, aktívabb kommunikációra váltanak.
PR-szakembert és márkaépítőt keres a Debrecenben akkumulátorgyárat építő CATL
Ha fontosnak tartod, hogy a Debreciner folytathassa a munkáját, akkor támogasd! Rajtad múlik!
Már tavaly szeptemberben is voltak magyarországi álláshirdetései a Debrecen déli gazdasági övezetében akkumulátorgyárat építő kínai CATL óriásvállalatnak, néhány napja pedig olyan hirdetései futnak az online térben, amelyek alapján úgy tűnik, változtatnak a magyar lakosság felé eddig alig mutatott kommunikációjukon.
PR- és kommunikációs szakembert, valamint munkáltatói márkaépítőt is keresnek Debrecenben. Az előbbi állást betöltő személynek a leírás szerint többek között kommunikációs stratégiát kell kidolgoznia, kommunikációs tanácsokat kell adnia és kapcsolatot kell tartania a magyarországi sajtóval. A márkaépítőnek pedig meg kell terveznie és végre kell hajtania egy toborzásmarketing és munkáltatói márkaépítési stratégiát, amelyek által a cég felkeltheti a jól képzett álláskeresők érdeklődését.
Habár a CATL gyárépítési terveivel szemben már hónapok óta tapasztalható a lakossági ellenállás, a kínaiak eddig csak egy alkalommal reagáltak az akkumulátorgyárral szemben megfogalmazott aggályokra, és a január 20-án tartott környezetvédelmi közmeghallgatáson sem reagáltak a lakosság felől érkező legtöbb kérdésre.
A CATL kínai akkumulátorgyár debreceni ügyeiről itt olvashatod a Debreciner cikkeit.