Profik. De miben?

Olvasom, hisz sokszor szemembe ötlik a reklámja a cégnek, hogy ha biztosra akarok menni, ha profikra akarom bízni a mobiltelefonom javítását, akkor csak oda vigyem.

A minap rá is fanyalodtam, hogy teszteljem őket, hisz csörgéskor repedt fazék hangot ad ki a készülékem – szerintem bepárásodhatott vagy beázott, amikor esőben is nyomtam a dumát, csetet. Naná, majd abbahagyom!

Használható, gyakorlatilag más baja nincs, de elég gagyin szól, ha hívnak vagy ha rendszerüzenetet kapok, így beugrottam ebbe a nagyon reklámozott debreceni szervizbe.

Majd 2 perc múlva távoztam is. Ez valóban gyors javítás volt. Az amúgy udvarias srác ugyanis ránézett, meghallgatta rövid kórtörténetemet, majd közölte, hogy kuka.

Mint mondta, felesleges belekezdeni, komplett kijelző csere, az meg jó sokba kerül, meg lehet nincs is már ehhez a modellhez.

Oké, nem tegnap vettem, de 4 éve került a piacra. Vagyis érdekes, egy négyéves mobilhoz már nem gyártanak alkatrészt??? Ne már..! Fogyasztói társadalom, te csodás!

Megjegyzem, akkoriban igen jónak számított, és igazolta ajánlóját, hiszen eddig egyszer sem kellett hozzányúlni.


mobil telefon
Kicsit berekedt

Viszont az is megér egy misét, hogy a magát nagyon profinak valló üzlet munkatársa meg sem kísérelte jobban megkuksolni a telefont – egyébként ez az a fajta, amit csak szervizben lehet szétszedni, akár egy szimpla aksicsere miatt is.

Vagyis nem kaptam választ arra, hogy mennyire professzionálisak, hacsak nem abban, hogy pillanatok alatt felmérik, miben van kevés haszon, és azzal nem foglalkoznak.

Persze az is benne van a pakliban, hogy én reagálom túl, s ez valóban egy apró, mégis korrigálhatatlan hiba. Nem tudom. Sose voltam még telefonszerelő.

A telefon meg köszöni szépen, elvan: igaz, kicsit berekedt ebben az olykor nyirkos időben, de nem ment még táppénzre sem.

A megosztása fontos!

Kérjük, válasszon előfizetési vagy támogatási lehetőségeink közül!

Iratkozzon fel hírlevelünkre!