Rekordkéséseket hozott a nyár a Mátészalka-Debrecen vasútvonalon (is) – IHO

Júliusban összesen 4529 percet késtek a vonatok a 110-es vonalon, kilenc járat maradt el teljesen.

MátészalkaLeaks csoport nyomon követi a Mátészalkát Debrecennel összekötő vasútvonal késéseit: minden nap minden közlekedő vonat késését regisztrálják, ezzel is szemléltetve a döntéshozóknak, hogy komoly probléma áll fenn a vasúti közlekedésben az ország ezen részén is – írja az IHO.

Amikor a MátészalkaLeaks csigája hat évvel ezelőtt lefutotta a vonatot

A Mátészalka környéki visszásságokat szemmel követő csoport összesítése alapján a nyár második hónapjának 31 napjából összesen több mint hármat: 4529 percet (több mint 75 órát) késtek a vonatok a 110-es vonalon.

Az utazóközönség joggal teheti fel a kérdést, hogy miért nem fordít nagyobb figyelmet a vasúttársaság és a felelős minisztérium (ÉKM) a vonalra és miért nem történik meg a szükséges felújítás. A cél az lenne, hogy a 110-est úgy építsék át, hogy az alkalmas legyen a stabil száz kilométer/óra sebességű közlekedésre.

További részletek az IHO cikkében olvashatók.

Kapcsolódó írás:

– „Nem szeretnénk innen elköltözni” – interjú Lintényi Leventével és Szabó Richárddal, a MátészalkaLeaks vezetőivel

A megosztása fontos!

Kérjük, válasszon előfizetési vagy támogatási lehetőségeink közül!

Iratkozzon fel hírlevelünkre!